Gezocht: De perfecte telefoon voor mij
22 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Gezocht: De perfecte telefoon voor mijHP Ipaq 614????
Re: Gezocht: De perfecte telefoon voor mij
Zeker een mooie telefoon! Alleen heb ik vernomen dat deze pas in Q1 2008 komt en waarschijnlijk in februari/maart ergens...
Re: Gezocht: De perfecte telefoon voor mijHij heeft alleen geen camera
zit nu te denken aan de SE W960i. die lijkt me toch wel erg mooi worden. helaas komt die pas in januari uit.
Re: Gezocht: De perfecte telefoon voor mijHoi Roos, wat dacht je van de nieuwe nokia n82, heeft 5.0 mp camera, wifi, gps, symos besturing enz enz
kijk hier maar eens: http://www.newmobile.nl/eur/nl/phone.ph ... id=1f125fc toestel is inmiddels al wel verkrijgbaar grtz edwin
Re: Gezocht: De perfecte telefoon voor mijHey Edwin,
Dat ziet er zeker gelikt uit dat toestel Het zou wat zijn als ik dan toch over ga naar Nokia, dat was een tijd geleden dat ik de 3110 had hahaha. Heb het even doorgelezen en op internet gespeurd, en klinkt allemaal erg goed. Ook dat je kan synchroniseren met de pc. Nu vraag ik me alleen af hoe uitgebreid de agenda is.... En natuurlijk vanaf wanneer we hem in t eggie mogen zien ![]() nu stap ikzelf over naar HI as medewerker dus ben erg beniewd, want daar hebben we alle toestellen live hangen ![]() tnx voor je berichtje ![]()
Re: Gezocht: De perfecte telefoon voor mijDe N82 is in jouw geval zeker aan te raden!!!
ik heb eens gekeken en heb nog een paar modellen die geschikt zijn: - Sony Ericsson P1i - Samsung G800 ( nog niet uit) - Asus P750 ( nog niet uit) - Mio A702 ( nog niet uit) - mischien de Nokia 6500 Slide??? De HTC Touch dual vind ook een hele toffe telefoon!! , maar deze heeft niet zo een denderende camerea ,he ikzelf ga morgen de HTC Touch kopen , ik hoop dat deze me bevalt heb al veel goede en slechte kretiek gehoord. Nog veel succes in je zoektocht HTC Touch....
achter de wolken schijnt de zon... Apreciate the small things in life and you will have succes...
Re: Gezocht: De perfecte telefoon voor mijHey Joeridt.
bedankt voor je berichtje De P1 vond ik ook een supertelefoon, alleen dat qwerty toetsenbord vind ik niks. Volgens mij erg lastig sms-en haha oftewel, misschien moeilijk aan te leren. Samsung G800, zal ik eens bekijken. Schijnt een mooi toestel te worden. Asus P750, had ik genoteerd in me foon, omdat ik ergens daarover gelezn had en dat mij wel aantrok. Mio A702.... nog geen 1 keer van gehoord, maar zal ik eens naar gaan kijken nu ![]() Nokia 6500 slide...... binnenkort even wat over lezen ook ![]() De Touch, ja ik vind hem tof, alleen die camera vind ik bagger. heb hem al enkele keren mee naar huis mogen nemen van werk en mogen spelen ermee, maar blijf die camera niks vinden. En hangt ervanaf of die dual een 9 toetsenbord krijgt of die van 21(geloof ik). Blijf erbij dat ik gewend ben met een standaard toetsenbord te smsen. We zullen eens gaan rondkijken......... Ok.... de Mio 702 damn...dat zie er goed uit is van samsung, kan ik mee leven. 3.2 mp camera wm 6 en tochscreen ![]() Dus een goede agenda en taken En vind hem er wel mooi uitzien eigenlijk. En standaard toetsenbord :D:D:DEr staat dat de Mio al te koop is sinds september via gsmarena.com..... eeh ff zoeken dus waar? haha Ik zal het eens met elkaar gaan vergelijken ![]() Het wordt nog moeilijk om uit te kiezen straks. bedankt Joeridt ![]()
22 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Keer terug naar Windows Mobile Algemeen Wie is er onlineGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten |

nog geen 1 keer van gehoord, maar zal ik eens naar gaan kijken nu 
damn...dat zie er goed uit