Hallo allemaal...
Ik heb net 2 weken geleden de samsung jet gehaald. en vind het maar een klote telefoon ik ben ermee naar de winkel geweest maar kon hem niet meer inruilen.... dus hopelijk kan iemand mij zo helpen... dit zijn mijn problemen...
Dat nepoproep wil ik er heel graag uit hebben.. want elke keer als ik hem in men zak heb en ga bukken druk ik dat knopje in.. en als ik men telefoon aan sluit op de laptop kan ik hem niet gebruiken als modem... hij kan de drivers niet vinden of zo... ik heb windows 7.. is daar iets voor.... oh jah als ik een smsje heb verstuurd hoef ik daar geen geluid bij kan dat ook uit???
alvast bedankt en hopelijk krijg ik snel een antwoord....
groetjes melle
Samsung jet problemen
2 berichten
• Pagina 1 van 1
Re: Samsung jet problemenBeetje late reactie misschien, maar met de nieuwste firmware S8000XPJA1 kun je hem echt uitschakelen, ideaal, ik had er ook continu last van.
Ik krijg geen geluid bij smsjes verzenden, misschien heb je je toetsgeluid aan? Mijne geeft wel een korte trilling als het smsje verzonden is, maar geen geluid. Over je drivers, geen idee, gebruik hem nooit als modem en gebruik nog geen windows 7 dus kan ook niet voor je testen.
2 berichten
• Pagina 1 van 1