SKYFIRE browser

De plek voor al je applicaties en games. Post hier je freeware progs en deel het met iedereen! Software problemen horen hier niet thuis, deze mogen in WM Algemeen.

SKYFIRE browser

Berichtdoor deMol » 25 aug 2009, 17:50

I.p.v Iris zal ik in het kort even SKYFIRE vermelden.

SKYFIRE is inieder geval ook gratis zoals IRIS was.
De makers beschrijven SKYFIRE zelf als volgt:

For the first time ever, on your phone, you can watch any video, connect with friends, listen to music, shop, and browse the web using the full-featured PC versions of your favorite websites. With Skyfire, mobile browsing just works - speedy page loads, full video, images and audio.

SKYFIRE Ondersteund Flash 10 en M$ SilverLight, allee WEB 2.0 standaards, javascript en Ajax(ik ken er maar eentje :)
Je kan zaken ermee "sharen" en het je kunt webpages posten en status updates op facebook en twitter

Hij start snel op en je kunt er snel meer surfen.Je kan een homescreen search bar laten installeren bij het opstarten.

SKYFIRE geeft je het gevoel alsof je aan het surfen bent op je PC 8)

Efin. Weer genoeg veertjes SKYFIRE's reet gestopt :)

Bekijk het zelf maar eens Skyfire op youtube

Overigens kreeg ik bij het opstarten van de versie die ik nog had de melding dat er een update was. Je wordt dan gevraagt of je die wilt installeren. Nou dat wilde ik wel. En gelijk wordt dat dan ook gedaan, geheel mobiel. Dat vind ik het fijne aan software, deze software.

Haal hem hier op

Of direct naar de device download m.skyfire.com
Laatst bijgewerkt door deMol op 25 aug 2009, 20:28, in totaal 3 keer bewerkt
HTC HERO (Android 2.1)
Nokia 5800XM
deMol

Re: SKYFIRE browser

Berichtdoor Domipost » 25 aug 2009, 18:06

Het is inderdaad prettig dat hij alles kan weergeven, maar het werkt voor geen meter bij mij. Echt de slechtste browser die ik gezien heb in dat opzicht. Het is traag, navigeren gaat gewoon k*t etc. Kortom, leuk als je een filmpje oid wilt kijken, maar niet te gebruiken als dagelijkse browser.

Maar dat is mijn mening maar :P Misschien maar eens een nieuwe (of andere) versie proberen...
Twitter..... Ook ik kan er niet onderuit. Volg mij nu: Klik!
Domipost
Reviews coördinator

Berichtdoor deMol » 25 aug 2009, 19:56

Domipost schreef:Het is inderdaad prettig dat hij alles kan weergeven, maar het werkt voor geen meter bij mij. Echt de slechtste browser die ik gezien heb in dat opzicht. Het is traag, navigeren gaat gewoon k*t etc. Kortom, leuk als je een filmpje oid wilt kijken, maar niet te gebruiken als dagelijkse browser.

Maar dat is mijn mening maar :P Misschien maar eens een nieuwe (of andere) versie proberen...

Ik kan jouw problemen niet reproduceren.Overigens ben je wel snel met je conclusie.

ff een video-tje gemaakt op de P3600
View My Video

Werkt perfect! 8)
Laatst bijgewerkt door deMol op 25 aug 2009, 20:11, in totaal 3 keer bewerkt
HTC HERO (Android 2.1)
Nokia 5800XM
deMol

Berichtdoor adewidt » 25 aug 2009, 19:56

Geloof dat SkyFire het zelfde werkt als Opera Mini.
De informatie gaat via servers van SkyFire en wordt daar gecomprimeerd en naar je toestel gestuurd.
adewidt
Management Team

Berichtdoor deMol » 25 aug 2009, 20:17

adewidt schreef:Geloof dat SkyFire het zelfde werkt als Opera Mini.
De informatie gaat via servers van SkyFire en wordt daar gecomprimeerd en naar je toestel gestuurd.

Ed Hardy van Brighthand schreef:

Skyfire acts generally like the iPhone browser. When you open a site, what you see is it shrunk down to fit on your smartphone's display. You can then tap on the screen to zoom in on sections of the page.

When I went to YouTube, what I saw was the full site, not a stripped down version. I selected a video and the page opened, and the video immediately began to play, with full motion and sound.

And all this happened really, really quickly. I went to New York Times site and the home page loaded in less than 4 seconds.

But I wanted to keep testing Skyfire, so I next went to Google Maps and looked up my house. Again, what I saw was virtually identical to what appears when I look at this site on my desktop computer.

One of the reasons this browser is so fast and full-featured is it's server based. When you're opening a web page with your smartphone, it's actually being opened on a Skyfire server, which then sends an image of the page to your device.

The advantages of this are numerous, but there's a drawback, too: privacy. Because your web browsing will be done through a remote server, it's possible for Skyfire to keep track of all the sites you visit and all the data you enter, including passwords, credit card numbers, etc.

HTC HERO (Android 2.1)
Nokia 5800XM
deMol

Berichtdoor Domipost » 25 aug 2009, 20:26

Dan zal er wel iets mis zijn met mijn versie, want die werkt echt rot.

Ennuh, snel met m'n conclusie? Ik heb de software al een aantal maanden in gebruik hoor, dus ik vond dat het weleens tijd werd :P
Domipost
Reviews coördinator

Berichtdoor deMol » 25 aug 2009, 20:31

Domipost schreef:Dan zal er wel iets mis zijn met mijn versie, want die werkt echt rot.

Misschien moet je je device eens nakijken.

Ennuh, snel met m'n conclusie? Ik heb de software al een aantal maanden in gebruik hoor, dus ik vond dat het weleens tijd werd :P

Tijd voor wat? Vreemd. Je werkt er eerst een tijd mee en dan ontdekt je wat je schreef. En nu pas merk je dat op toevallig omdat ik erover schrijf :?
HTC HERO (Android 2.1)
Nokia 5800XM
deMol

Berichtdoor Domipost » 25 aug 2009, 21:26

deMol schreef:Misschien moet je je device eens nakijken.

Denk dat het meer met een verkeerde installatie van de software te maken heeft, verder heeft hij geen problemen. Maakt verder ook niet uit ofzo :P

Tijd voor wat? Vreemd. Je werkt er eerst een tijd mee en dan ontdekt je wat je schreef. En nu pas merk je dat op toevallig omdat ik erover schrijf :?

Nee, ik heb gewoon slechte ervaringen met dat programma en nu er een topic over is meld ik dat. Ik kan ook wel over elk stukje software/hardware dat ik niet lekker vind werken zelf een topic aanmaken, maar waarom zou ik?

Maar bedankt, nu weet ik in ieder geval dat er iets mis is, danwel met m'n X1 danwel met m'n software en dat het niet aan het programma ligt *O*
Domipost
Reviews coördinator

Berichtdoor deMol » 26 aug 2009, 10:48

Domipost schreef:
Maar bedankt, nu weet ik in ieder geval dat er iets mis is, danwel met m'n X1 danwel met m'n software en dat het niet aan het programma ligt *O*

Volgende keer wat voorzichtiger zijn met het trekken van, in dit geval verkeerde conclusies.
Ik had nog een versie van IRIS 1.1.8 hier en ik moet zeggen. SKYFIRE (1.1) is beduidend sneller dan IRIS.
HTC HERO (Android 2.1)
Nokia 5800XM
deMol

Keer terug naar Software