TKA: HTC Touch Pro
Forumregels
Als je er zelf niet meer uitkomt en je telefoon is kapot dan kun je hier iemand vragen of hij hem voor je wil repareren onder betaling. We adviseren je echter wel om eerst te kijken of wij je via het forum kunnen helpen en dit als laatste middel te gebruiken. We staan echter niet toe dat mensen hun diensten op wat voor manier dan ook hier gaan aanbieden. Hier staat gelijk een OW op! Wees gewaarschuwd.
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Re: TKA: HTC Touch ProOkee, ik ga zakken met de prijs: bieden vanaf €100,-
Re: TKA: HTC Touch Prohoi josje1, ik ben geintereserd maar heb een paar vragen. zit de org software er nog op en heb je en screenprotector gebruikt?
Re: TKA: HTC Touch Pro
Nee, er zit niet de originele software op. Maar die is er uiteraard wel weer terug te zetten al is dat geen aanrader. En de screenprotector zit er nog steeds op ![]()
Re: TKA: HTC Touch Proik ga nu even uitzoeken hoe ik je een prive bericht kan sturen. dan kunnen we afspraken maken.
Re: TKA: HTC Touch Proeen prive bericht sturen is toch nog lastig. kun je een e-mail sturen naar:
Re: TKA: HTC Touch ProIk heb je zojuist een mail gestuurd. Haal je mailadres maar weg hier. Je weet nooit wie er misbruik van maakt
Re: TKA: HTC Touch ProIdd. Om die reden adres verwijderd
![]() Twitter..... Ook ik kan er niet onderuit. Volg mij nu: Klik!
Re: TKA: HTC Touch Pro@ Mod: Draadje kan dicht, toestel is verkocht.
@ rjhageman: Veel plezier er mee!
Re: TKA: HTC Touch ProMooi dat het gelukt is allemaal
![]() Op slot dan maar ![]() Twitter..... Ook ik kan er niet onderuit. Volg mij nu: Klik!
10 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Vraag & Aanbod Wie is er onlineGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten |