hey allemaal,
ik wil overstappen naar een andere provider.
Maar welke provider heeft nou de snelste internet snelheid?
Is hier een site voor?
wacht jullie reacite even af.
rob
welk netwerk is nou het snelst
12 berichten
• Pagina 1 van 1
Re: welk netwerk is nou het snelstWat ik van vele kanten hoor is dat dat Vodafone is, maar ik kan het (nog) niet uit eigen ervaring bevestigen.
Re: welk netwerk is nou het snelstik heb jaren bij T mobile gezeten en nu sinds 3/4 jaar bij Vodaphone die zeker een stuk sneller is.
Re: welk netwerk is nou het snelstIk denk ook dat het Vodafone is, echter heeft Vodafone wel een FUP en voor prepaid internet blox zelfs een datalimiet. Dat betekend dus dat het niet zo onbeperkt is als ze doen voorkomen. Bij T-Mobile heb je dat wel weer, daar is het echt onbeperkt en ook bruikbaar voor je laptop als je je mobiel als modem gebruikt.
Twitter..... Ook ik kan er niet onderuit. Volg mij nu: Klik!
Re: welk netwerk is nou het snelstdat hangt er vanaf wat je uit wil geven: ik heb kpn flexibel met snel mobiel internet (7,2 Mb/sec). Sneller kan niet momenteel volgens mij, maar het kost wel 70 euro per maand
Re: welk netwerk is nou het snelstOp de diverse forums/fora (mag beide volgens Van Dale) ontstaan steeds vaker discussies over het slechte netwerk van T-mobile.Daarom moet de dekking van het 3g netwerk van T-mobile gewoon verbeteren.Want hoe goed de voorwaarden ook zijn bij TM (geen datalimiet en voip en modemgebruik toegestaan) , je hebt hier nu eenmaal niks aan als het bereik slecht is.
Ik heb zelfs sterk de indruk dat TM op het moment meer geld steekt in reclame voor mobiel internet dan in het mobiele 3g netwerk zelf.Dit zal op de korte termijn misschien nog voor groei gaan zorgen maar op den duur zal TM klanten gaan verliezen en tot minder of zelfs bijna geen nieuwe abonnees meer gaan leiden. Vraag maar eens in je omgeving hoe ze over de ontvangst vanTM denken , dan is het antwoord 9 van de 10 keer:"slecht".Ook als je vraagt hoe het met de netwerken in Nederland is gesteld zal KPN en Vodafone altijd de twee eerste plaatsen bezetten en T-mobile altijd de laatste. Het grappige aan dit verhaal is dat het gsm netwerk van T-mobile helemaal niet onder doet voor de rest maar dat het alleen het 3g netwerk is dat onder de maat presteert.Toch zal het beeld alleen maar blijven groeien dat het hele netwerk van TM niet deugd omdat juist het 3g gebruik sterk toeneemt. Dus mijn tip aan TM is spendeer niet alleen geld aan reclame voor mobiel internet maar ook geld (of tenminste meer dan nu het geval is) aan het 3g netwerk zelf anders krijg je vroeg of laat de deksel op je neus.
Re: welk netwerk is nou het snelstBen ik het helemaal mee eens, hoewel ik er wel aan wil toevoegen dat het GSM netwerk me ook redelijk vaak in de steek raakt. Vaker dan dat ik vroeger had met andere providers.
De voorwaarden houden me echter wel bij T-Mobile, dan maar wat minder bereik. Twitter..... Ook ik kan er niet onderuit. Volg mij nu: Klik!
Re: welk netwerk is nou het snelstBij KPN eigenlijk niet snel netwerk problemen, (alleen laatste keer maar dat zullen jullie ongetwijfeld hebben meegekregen)zowel binnen als buiten goede ontvangst ook het internet gaat prima. Wat ik veel hoor van t-mobile is dat ze in huis eigenlijk geen dekking hebben. Vodafoon is volgens mij nagenoeg gelijk aan KPN of misschien zelfs sneller daar heb ik geen ervaring mee.
Don't take my organs to heaven, heaven knows we need them here
http://twitter.com/Renate1970 Nokia 5800, sinds gisteren de HTC hero :)
Re: welk netwerk is nou het snelstIk ben ook lid van de Consumentenbond, die tests gedaan hebben, en wat blijkt nou?: T-Mobile is de snelste!!!
De iPhone abonnementen nemen de leiding, die 2 maal zo snel zijn als het T-mobile web-n-walk abbo. Daarna volgt KPN. Als langzaamste komt Vodafone uit de bus... met ook de meeste storingen trouwens... Doe er je voordeel mee....
Re: welk netwerk is nou het snelstJa, met de iPhone abonnementen is hij wel het snelste misschien, maar W&W is bagger
Net als de ontvangst trouwens op sommige plaatsen Desalniettemin blijf ik fijn bij T-Mobile. De hoogste toestelkortingen en de beste voorwaarden ![]() Twitter..... Ook ik kan er niet onderuit. Volg mij nu: Klik!
Re: welk netwerk is nou het snelst
Heb je een printscreen van dat onderzoek? Phone Addicted | LinkedIn | Twitter | Facebook | All About Phones
Nokia E72 | Nokia N900 | Nokia N97 | Apple iPhone 3G 16gb White
Re: welk netwerk is nou het snelstWat een vage uitkomst zou dat zijn in mijn omgeving blijf ik toch horen dat Vodafone een stuk sneller is en Hi het ook niet vekeerd doet. T-mobile in de randstad is dik in orde maar daar buiten vaak minder...
12 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Netwerken & Instellingen Wie is er onlineGebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten |

Net als de ontvangst trouwens op sommige plaatsen
Desalniettemin blijf ik fijn bij T-Mobile. De hoogste toestelkortingen en de beste voorwaarden